فروشگاه سایه روشن

سایه روشن حامی هنرمندان

سایه روشن حامی هنرمندان

هنر میراثی گرانبها از گذشتگان است که بدون هیچ چشم داشتی در اختیار نسل های آینده قرار می‌گیرد و هنرمند میراث‌دار این ثروت عظیم در طول تاریخ بشریت از آغاز زندگی تا امروز بوده است. ارزش کار هنرمند را تنها کسانی می دانند که با رسالت هنر آشنا هستند رسالتی که سبب رشد و کمال در جوامع انسانی می شود و زندگی انسانها را از کسالت ، خمودگی و بی روحی می‌رهاند و با امید و نشاط آشنا می سازد.

پیکاسو از هنرمندان و نقاشان معروف تاریخ  درباره رسالت هنر این‌چنین می‌گویند: رسالت هنر زدودن غبار زندگی روزمره از روح ما است.

هنر کلید فهم زندگی است و باید در قبال ارزش‌های والای اخلاقی و انسانی متعهد باشد و هنرمند کلید دار این فهم و تعهد است. اگر از این منظر به هنر و هنرمند نگاه شود دیگر نمی توان برای آثار هنری خلق شده به دستان توانای او ارزش مادی قائل شد. اینک ما هستیم که سالیانی است قدم در راهی گذاشته ایم و سعی داریم در تحقق شعار همیشگی فروشگاه لوازم هنری سایه روشن که حمایت از هنرمندان است تلاش های خود را روز افزون کنیم و گامی هرچند کوچک در راه رسیدن به رسالت بالای یک هنرمند که همان نجات جوامع بشری است برداریم.

هنر و هنرمند
هنرمندان تفاوت‌های آشکاری با عامه مردم دارند که با تأمل در رفتار، افکار و حالات آنان هویدا می‌شود. اولین تفاوت یک هنرمند میزان حساسیت و توجه او به پدیده‌ها و اتفاقات پیرامونش است و واکنش هایی که به هر یک از رخدادها نشان می دهد حساسیتی که شاید در نظر یک انسان معمولی به چشم نیاید؛ نگاهی که یک هنرمند به رویش جوانه ای از دل خاک دارد و آرامشی که پس از این نگاه ناب برای حاصل می‌شود با هیچ پدیده مادی قابل مقایسه نیست.

تفاوت مهم و اساسی تر یک هنرمند با عامه مردم تلاش او در جهت مفهوم عینی بخشیدن به معنای هنر که همان انتقال مفاهیم است می باشد. هنرمند پس از درک متفاوت و جذاب از طبیعت جهان هستی و..به انتقال این درک به مردم می‌اندیشد تا آنها را نیز از این موهبت شایسته بهره مند سازد. اما برای انتقال این مفاهیم ارزشمند نیازمند به ابزار کار و زبان بیان متفاوت است چیزی که تمام توجه و تلاش اتاق فکر مجموعه سایه روشن را به خود معطوف ساخته تا بتواند در عین تحقق شعار ارزشمندش یعنی حمایت از هنرمندان، همه آنچه که مورد نیاز یک هنرمند است را در یک جا جمع کند.

ناملایمات دنیا یعنی جنگ، گرانی، نابسامانی همواره همه تلاش خود را کرده اند تا هنرمند را از رسیدن به رسالت اصلی ش نا امید کنند؛ اما ما در مجموعه فروشگاه و سایت اینترنتی سایه روشن در کنارتان هستیم تا ملزومات مورد نیاز شما برای خلق شاهکار هنری تان را با حداقل سود و بهترین قیمت در اختیارتان قرار دهیم.

سایه و روشن
سایه‌روشن تنها به اجناس با کیفیت بالا و قیمت پایین اکتفا نکرده است شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام سایه روشن از تمامی جشنواره‌ها و تخفیفات ویژه‌ای که با بهانه های مختلف در اختیارتان قرار میدهیم آشنا شوید و بهترین بهره ها را از آنها ببرید.

همچنین از انواع آموزش ها به صورت فیلم و.. استفاده کنید و از میزان موجودی ها و شارژ مجدد انواع محصولات و کد تخفیف هایی که برای شما خوبان مهیا کرده ایم آگاه شوید.

هنرمندان عزیز!

با خیال آسوده و فراغ بال تنها به فکر رسیدن به غایت بلند آفرینش تان باشید و بدون دغدغه از ابزار و لوازم مورد نیازتان در مسیر رسالت خویش گام بردارید ما در مجموعه سایت و فروشگاه سایه روشن بهترین و با کیفیت ترین ابزار تان را آماده می‌کنیم تا در صورت نیاز شما با کمترین قیمت و سریعترین زمان در اختیارتان قرار دهیم.
سایه روشن تا رساندن شما به رسالت هنرمندی تان گام‌به‌گام همراه  شماست.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب سایه روشن برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام فروشگاه سایه روشن و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به گروه سایه روشن تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.